9/19/2009

Haustklar

IMG_5812

Eg har slengt meg på stjernespekkbølgja. Ser det ikkje morsomt ut?

Dei stjernene er eigentleg veldig lette å strikke om du følgjer oppskrifta frå Pickles, også ser dei nesten ikkje strikka ut. Det er veldig mange som har lurt på korleis eg har gjort det, og nokre har til og med fått lære.

Fleire stjernespekksjal her og her og her. Prøv deg du og! det er ikkje så vanskeleg som det ser ut som.

IMG_5799

Så då er det altså berre for hausten å kome. Eg gler meg som vanleg ;-)

4 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Fint!! Eg har ikkje fått med meg at dette var in! Var forresten på "Rød tråd" i dag og kjøpte masse garn til halv pris...

stranger sa...

Veldig fint! Kjenner at her tar hybrisen overhånd og jeg må teste på tross av manglende evner :)

Guro sa...

Suuuuuperfint!!

Lene sa...

Så kult, hadde det ikke vært for at jeg har litt for mange prosjekter på gang akkurat nå...

God høst til deg og dine!