12/20/2006

God jul

Eg har rett og slett ikkje vore heime i godt nok lys til å fotografere dei siste vekene, så desse snømennene fanga med mobilkameraet tidleg i desember får ynskje dykk god jul.

Desse snømennene laga eg i lag med ei veninne for nokre år sidan. Dei er frå ei oppskrift i KK si juleutgåve og vi hadde skikkeleg samlebandsproduksjon. Ho fekk 24 til julekalender, og eg fekk resten...

Den ferskaste produksjonen av saker og ting er pakka inn og klar til å ligge under diverse juletrær. Eg vart ferdig med det eg hadde tenkt, men no skal det bli godt å ta ferie.

God jul til alle lesarar, og velkomen tilbake til neste år. Det vert nok litt å vise fram i 2007 òg.

These snowmen has been a part of our Advent house for some years. This year they will wish you all a merry, merry christmas.

Most of the gifts are wraped up and ready to go, and I really look forward to some vacation. I hope to hear from you all next year too. I guess 2007 will be another crafty year!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige snømenn! Ønsker deg og dine ei trivelig jul og et godt nytt år. Gleder meg til å følge med i bloggen din neste år også :-)

Anonym sa...

Så fine snømenner, de likte jeg virkelig. Ha ei fin jul, og kos deg masse med familien.

Anonym sa...

Ååååå så flotte snømenn! Ønsker God Jul til både dem og deg og dine!

Hilde C. sa...

For en flott samling med snømenn, de ser så blide og fornøyde ut. God jul :-)

Anonym sa...

Så flotte snømenn, fikk litt julestemning bare av å se på dem :-)
Ønsker deg og dine en riktig god jul!

Strikkelise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Strikkelise sa...

En skog av snømenn! De var morsomme. God jul!

Anonym sa...

For en trivelig gjeng!!
God jul, kos deg masse, også ser jeg frem til enda mer god inspirasjon i 2007 :O)

merete sa...

Takker for følget i 2006 og ser fram til å lese mer i bloggen din i 2007.
Godt nytt år!
merete

Anonym sa...

Jeg ønsker deg et riktig kreativt godt nyttår!

Anonym sa...

Lots and lots of good wishes for 2007!