5/11/2006

Nytt stæsj/ New stash

Teakperler kunne eg ikkje gå i frå. Berre det å holde på dei får ideane til å boble. Eg har sikkert ikkje nok av dei. I lag med desse grøne glassperlene har eg i alle fall eit godt utgangspunkt før sommersmykke-alongen startar i morgon.

I had to buy these teak beads. Just holding them gets my creativity going, and I can't wait to start beading. The green ones was a bargain and perfect for summer jewlery.

I København fann eg endeleg lause knepplåsar. Det har eg leita etter lenge. Mellom anna har eg lyst å lage denne her. Har sjølvsagt nokre litt røffare idear òg. Eg gler meg! (...ja, eg handla litt andre ting òg.)

I finally got my hands on some metal purse locks (right english word?), but I had to go to Copenhagen to find them. This purse from Knitty is an option for one of the locks, but I have some other plans involving felted wool and glass beads to. Let's get started!

Eg fekk hemmeleg ven pakke i går. Maskemarkørar!! Det har eg aldri brukt, så det vert kjekt å prøve. Kanskje spesielt når eg heklar. Då rotar eg veldig med starten på omgangane.

Garnet er eitt nøste TOVE og eitt med sportsgarn. Skal noko finne på noko med dei òg. Tusen takk! Det einaste eg veit om denne hemmelege venen er at ho skriv nynorsk...

1 kommentar:

Line sa...

Sååå fine veskelåser du har kjøpt! Nydelig veske du linket til på knitty.com!